نقی و ارسطو شخصیت های محبوب من در پایتخت هستند

به گزارش مهسان بلاگ، ناصر محمدخانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ تیم پرسپولیس، از سال 98 و عید 99 و اتفاقات عجیب آن صحبت می نماید....

نقی و ارسطو شخصیت های محبوب من در پایتخت هستند

ناصر محمدخانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ تیم پرسپولیس، از سال 98 و عید 99 و اتفاقات عجیب آن صحبت می نماید. محمدخانی بعد از کنار گذاشتن مدیرعامل قبلی پرسپولیس توصیه های خاصی برای انتخاب مدیرعامل جدید دارد.

ناصر خان! سال98 برای شما چگونه سپری شد؟

سال 98 برای من و مردم ایران سال خوبی نبود. اولش که با سیل آغاز و آخرش هم که با ویروس کرونا همراه شد و در حال حاضر هم که ادامه دارد .

خودتان را قرنطینه نموده اید؟

بله، من به همراه خانواده ام، خودمان را قرنطینه کردیم و مدت هاست که جایی نرفتیم. فقط یکی، دو بار برای انجام کارهای خیلی ضروری بیرون رفتم و سریع برگشتم اما در چند روز اخیر حتی برای خرید هم از خانه خارج نشدم و فقط سفارش دادم که از بیرون برای ما اجناس ضروری و لازم را تهیه نمایند و به دست مان برسانند.

صحبت از قرنطینه کردید اما مجتبی محرمی، دوست صمیمی تان به ما گفت که خانه شما هم آمده است ؟

مجتبی محرمی وسایلی در خانه ما داشت که باید می برد به همین دلیل یک ساعتی مهمان ما بود و رفت.

پس جریان غذا بردن تان برای مجتبی محرمی چه بوده که چند باری به خانه اش رفتید؟

مجتبی دوست چندین ساله من است و از آن جا که تنهاست چند باری که همسرم غذا تهیه کرد برای مجتبی غذا بردم تا رفیقم هم از کیفیت غذاهای خانگی بی نصیب نماند اما باور کنید جدا از یکی دوبار دیدن مجتبی، دیگر نه خانه کسی رفتم و نه میهمانی داشتم. ما باید دید و بازدیدها ، سفرها و به طورکلی زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم. در این بین باید تشکر ویژه ای از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها داشته باشم که فداکارانه برای بهبود بیماران کوشش می نمایند . سال 99 هم در ادامه سال98 خیلی بد آغاز شد اما امیدوارم این ویروس منحوس هر چه زودتر از بین برود و ما به روزهای خوب خودمان برگردیم .

اگر لیگ نوزدهم بعد از بیست و یک هفته به خاطر کرونا برگزار نگردد تکلیف تیم ها چه می گردد ؟

من در روزهای اخیر برخی حرف های عجیب شنیده ام. مثلا می گفتند لیگ نوزدهم دیگر باید رها گردد و پس از سرانجام کرونا باید لیگ بیستم آغاز گردد اما من نمی دانم چطور این شایعات را به وجود می آورند. همه تیم ها کلی هزینه کردند و بیست و یک هفته را پشت سر گذاشته اند، با این وجود چطور می توان این لیگ را تعطیل کرد؟ 9 هفته بیشتر باقی نمانده و می توان در فاصله کمتر از دو ماه لیگ نوزدهم را تمام کرد. پرسپولیس هم با 10 امتیاز اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر واقع شده است بنابراین مدافع عنوان قهرمانی باز هم شانس اصلی قهرمانی ست و به نظرم اگر اتفاقات عجیب نیفتد تیم پرسپولیس و بازیکنانش قادرند با کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی طرفداران شان ، کلا کرونا را فراموش نمایند و جشن و سرور 99 را آن موقع به شکل باشکوهی برگزار نمایند .

انصاری فرد کنار گذاشته شد ، پس از برکناری او به نظرتان چه شخصی مناسب ترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس است ؟

من فکر می کنم دکتر دادکان برای مدیرعاملی پرسپولیس بهترین گزینه ممکن هستند که می توانند خیلی از مسائل باشگاه و تیم را حل نمایند. البته آقای نبی برای مدیرعاملی پرسپولیس بسیار شایسته بودند اما به هرحال ایشان جدیدا در فدراسیون سمتی گرفته اند که من برایشان آرزوی پیروزیت دارم. مدیرعامل استقلال انتخاب شد به همین دلیل امیدوارم مدیرعامل جدید پرسپولیس هم انتخاب گردد تا تیم و باشگاه سروسامانی بهتری بگیرد .

بهترین های سال 98 از دید شما چه تیم ، مربی و بازیکنی هستند ؟

بهترین تیم که بدون تردید پرسپولیس است. ترابی نسبت به بقیه بازیکنان بهتر بوده و یحیی گل محمدی هم به نظرم در بین مربیان لیگ فزونی عملکردی عالی داشت که پیروز شد در چند بازی 6 امتیازی ، کار را برای تیم درآورد .

در بین مهاجمان لیگ برتر چه بازیکنی را بهتر از بقیه دیدید ؟

شاید علیپور از چهار پنج مهاجم دیگر کمتر گل زده باشد اما ما باید این را در نظرم بگیریم که علیپور در خط حمله پرسپولیس تنهاست. اوساگونا نتوانسته زوج خوبی برای علیپور باشد به همین دلیل کار علیپور برای گلزنی خیلی سخت شده است. با این وجود علیپور در سه جام مختلف برای پرسپولیس گل زده و برای بقیه بازیکنان گل های زیادی ساخته و به مدافعان تیم های حریف هم فشار زیادی وارد کرد. تا سرانجام لیگ هم 9 هفته دیگر باقی مانده، به همین دلیل علیپور می تواند تعداد گل هایش را افزایش داده و حتی آقای گل گردد .

به نظرتان بهترین مهاجم تاریخ ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا چه بازیکنی است ؟

من فکر می کنم که سید جلال با وجود سن و سال نسبتا بالا عالی و حرفه ای تمرین و بازی می نماید. یادمان نرفته که او قبلا در آسیا چه گل های حساسی مقابل تیم های الجزیره و الدوحیل زد و چقدر برای پرسپولیس موثر واقع شد. از همین رو من سید جلال حسینی را به عنوان بهترین بازیکن ادوار لیگ قهرمانان آسیا می دانم .

بهترین سرگرمی تان در روزهای قرنطینه ای برایتان چگونه سپری می گردد ؟

صبح ها در خانه ورزش می کنم و با پسرم کمی فوتبال بازی می کنم. بعد از آن هم سریال ها و فیلم های سینمایی را می بینم. اما حقیقتا سریال پایتخت در بین فیلم ها و سریال ها واقعا چیز دیگریست که همه ایرانی ها را در آخر شب حسابی به وجد می آورد. همه بازیگران این سریال دوست داشتنی هستند اما من شخصا نقی و ارسطو را بیشتر دوست دارم و از نقش آفرینی آن ها بیشتر لذت می برم.

مجله رویای کره ای: مجله رویای کره ای | مجله گردشگری شرق آسیا

مرد کوچک: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42601

به "نقی و ارسطو شخصیت های محبوب من در پایتخت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی و ارسطو شخصیت های محبوب من در پایتخت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید