نگاهداری: دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان شغل اولی خود را به وزارت کار معرفی می کند

به گزارش مهسان بلاگ، معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از انعقاد تفاهم نامه با وزارت کار و تسهیلات برای فارغ التحصیلان شغل اولی خبر داد.

نگاهداری: دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان شغل اولی خود را به وزارت کار معرفی می کند

بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: در راستای ارائه تسهیلات هدفمند و فعالیت محور به اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، تفاهم نامه ای با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد که مطابق با این تفاهم نامه، دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان متعهد شد با تعریف کد شناسایی برای واحد های تابعه، فارغ التحصیلان شغل اولی را شناسایی و جهت کارورزی معرفی کند.

نگاهداری ادامه داد: همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متعهد شد با پرداخت سهم بیمه کارفرما مجموعاً تا حداکثر 24 ماه برای هر کارورز، پوشش بیمه مسئولیت و حوادث برای کارورزان در دوره های مقدماتی، پرداخت کمک هزینه آموزشی و ایجاد دسترسی های مدیریتی لازم برای دانشگاه در سامانه کارورزی و اشتغال اعضای دانش آموخته باشگاه پژوهشگران و نخبگان را تسهیل بخشد.

وی درباره انعقاد تفاهم نامه با ستاد فناوری نانو ریاست جمهوری نیز گفت: تفاهم نامه با ستاد فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی و ترویج علوم مرتبط با فناوری نانو در حوزه های دانشجویی و دانش آموزی منعقد شد.

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: حمایت ستاد از برنامه های ترویجی حوزه فناوری نانو و مشارکت باشگاه ها و انجمن های مرتبط در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین تسهیل شرکت اعضای باشگاه در برنامه ها و جشنواره های ستاد نانو از مفاد این تفاهم نامه است.

به گفته وی، این تفاهم نامه با گام عملیاتی شرکت دادن انجمن علمی دانشگاه در هشتمین دوره توان افزایی مروجین فناوری نانو آغاز شده است.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42121

به "نگاهداری: دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان شغل اولی خود را به وزارت کار معرفی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهداری: دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان شغل اولی خود را به وزارت کار معرفی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید