کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، در راستای افزایش سلامت عمومی و دانش تخصصی، سومین کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها در مشهد مقدس برگزار می گردد.

کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران دکتر مرضیه حسینی نژاد، رییس گروه همکاری های علمی و بین المللی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی با اشاره به برگزاری این کارگاه بین المللی، گفت: سومین کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها از سوی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و انستیتو متخصصین صنایع غذایی آسیا اقیانوسیه (APIFP) در مشهد برگزار خواهد شد.

به گفته وی، این کارگاه با همکاری دانشگاه جینان چین و انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 16 و 17 آذر ماه جاری (6 و 7 دسامبر 2016) با حضور پنج تن از استادان برجسته حوزه پروبیوتیک ها از کشورهای آسیا - اقیانوسیه برگزار خواهد شد.

حسینی نژاد ادامه داد: دکتر ملک الطاف حسین مدیر انستیتو متخصصان علوم و صنایع غذایی آسیا-اقیانوسیه و عضو سازمان ایمنی غذایی سیدنی استرالیا به عنوان مدرس اصلی کارگاه و همچنین چهار تن از استادان دانشگاه های معتبر از کشورهای مالزی، ویتنام، چین و مجارستان نیز در این کارگاه تدریس و سخنرانی خواهند داشت.

رییس گروه همکاری های علمی و بین المللی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی، میکروبیولوژی، فراوری و اثربخشی پروبیوتیک ها را یک دانش میان رشته ای دانست و یادآور شد: مخاطبان این کارگاه طیفی از تخصص های مرتبط را در بر می گیرند که شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان علوم و صنایع غذایی، متخصصان داروساز، پزشکان، متخصصان تغذیه و میکروبیولوژی می گردد.

دبیر سومین کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها اضافه کرد: کارشناسان دستگاه های نظارتی از جمله اداره استاندارد با شرکت در این کارگاه می توانند از نحوه ارزیابی، قوانین نظارتی و سیستم های کنترل کیفیت این محصولات در دیگر کشورها آگاه شوند.

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهینامه حضور اعطا خواهد شد، گفت: گواهی کارگاه توسط انستیتو آسیا اقیانوسیه متخصصان علوم و صنایع غذایی (APIFP) با اعتبار بین المللی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

حسینی نژاد همچنین از امکان اختصاص امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان در کارگاه بین المللی پروبیوتیک ها اطلاع داد و اعلام نمود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد امتیاز بازآموزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سومین کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها اعطا خواهد شد که به واسطه این همکاری شرکت کنندگان رشته های علوم پزشکی در این کارگاه بین المللی می توانند از مزایای امتیاز بازآموزی برخوردار شوند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ: سیستم مدیریت محتوای سهند

salmandiar.ir: دیار سلمان | مجله گردشگری و مسافرتی دیار سلمان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25996

به "کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه بین المللی آسیا اقیانوسیه پروبیوتیک ها برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید