کرونا تا به امروز جان نفر را در استان سمنان گرفته است؟

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/سمنان سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ دو نفر دیگر در اثر ابتلا به کروناویروس اطلاع داد.

کرونا تا به امروز جان نفر را در استان سمنان گرفته است؟

حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع این همه گیری تا به امروز یک هزار و 374 مرگ قطعی در اثر کروناویروس در این استان پبت شده است.

وی از وجود 450 بستری مبتلا به کووید19 در بیمارستان های این استان اطلاع داد و اضافه نمود: تعداد موارد مثبت قطعی در این استان تا به امروز به 66 هزار و 860 بیمار رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به کوشش مدافعان سلامت برای کنترل این همه گیری در استان، اظهار کرد: تنها در شبانه روز گذشته 257 مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در 24 ساعت گذشته 247 مبتلای به کووید19 هم به صورت سرپایی در منطقه ها تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا توضیح داد: در مجموع طی شبانه روز گذشته بیش از 500 نفر با ظن ابتلا به کووید19 به بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص 57 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته اطلاع داد و اضافه نمود: خوشبختانه هیچ گونه مسئله ای در پذیرش و درمان مبتلایان احتمالی در بیمارستان های این استان وجود ندارد.

وی ضمن هشدار در مورد تداوم شیوع کروناویروس در استان و کشور افزود: در شبانه روز گذشته 52 بیمار مثبت نو در بخش کرونای بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود بستری شدند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان بر لزوم همراهی شهروندان با مدافعان سلامت به منظور مقابله موثرتر با کروناویروس تاکید نمود و از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز نموده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری یاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران -ستاد کرونا پیش از این، علاوه بر آمار رسمی بیش از 1370 نفری قربانیان کرونا در این استان کم جمعیت، از ثبت بیش از 450 مرگ مشکوک به کرونا هم اطلاع داده بود. استان سمنان جمعیتی بالغ بر 702 هزار نفر دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95679

به "کرونا تا به امروز جان نفر را در استان سمنان گرفته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا تا به امروز جان نفر را در استان سمنان گرفته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید