یوسفی: نیم فصل دوم برمی گردم، اگر بدشانس نبودیم، صندلی بهتری داشتیم

به گزارش مهسان بلاگ، محسن یوسفی هافبک مصدوم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تاکید نمود که از نیم فصل دوم آماده بازی خواهد شد.

یوسفی: نیم فصل دوم برمی گردم، اگر بدشانس نبودیم، صندلی بهتری داشتیم

محسن یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص مصدومیتش گفت: متأسفانه در بازی با نفت مسجدسلیمان مصدوم شدم و این باعث شد تا مدتی از میادین دور باشم. در تهران مراحل درمانی را پشت سر می گذارم و احتمالا تا یک ماه نمی توانم برای تیمم بازی کنم. با این شرایط از نیم فصل دوم برمی گردم، متأسفم که در این شرایط چنین وضعیتی برایم پیش آمد چون دوست داشتم به تیمم یاری کنم.

وی با اشاره به مصدومیت هایی که در این فصل برای بازیکنان ماشین سازی پیش آمد، توضیح داد: متأسفانه تیم ما در فصل جاری در این زمینه بسیار بدشانس بود چون تعداد مصدوم های تیم زیاد شد. در خیلی از بازی ها بابت کمبود بازیکن مشکل داشتیم و اگر در این زمینه بدشانس نبودیم الان صندلی بهتری در جدول داشتیم. بازگشت مسیح زاهدی به تمرینات ماشین سازی

یوسفی در خصوص قرار دریافت در رده نهم و آینده ماشین سازی تأکید کرد: با وجود مشکلاتی که داشتیم، الان در صندلی بدی نیستیم ولی قطعا شرایط تیم ما بهتر هم خواهد شد. فاصله ما با تیم های بالایی زیاد نیست و با چند نتیجه خوب می توانیم چند پله در جدول صعود کنیم. امیدوارم که در بازی با سپاهان هم امتیاز بگیریم هر چند که معتقدم بازی سختی در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3048

به "یوسفی: نیم فصل دوم برمی گردم، اگر بدشانس نبودیم، صندلی بهتری داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: نیم فصل دوم برمی گردم، اگر بدشانس نبودیم، صندلی بهتری داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید