طراحی و چاپ بروشور

یزد برای مدیریت بحران احتیاج به سازمان های مردم نهاد دارد

استاندار یزد با اشاره به اینکه در زمینه های فرهنگی و اجتماعی شاهد افزایش فعالیت تشکل های مردمی در مناطق مختلف استان هستیم، گفت: به مشارکت تشکل های مردم نهاد (سمن ها) برای مدیریت بحران احتیاج داریم، امیدواریم در این مورد اقدام مناسب به عمل آید.

28 اردیبهشت 1401

حمام حضرت، موزه مردم شناسی سمنان

حمام حضرت سمنان از مکان های تاریخی سمنان است که به دستور خواجه غیاث الدین بهرام سمنانی ساخته شده است. برای شرح بیشتر با ما باشید.

28 اردیبهشت 1401

6 راهکار و فوت و فن نگهداری آسان از گل ها

در گزارش زیر به شش راه چاره نگهداری آسان از گل ها پرداخته ایم، راه چاره هایی که به گفته کارشناسان برای داشتن دستی سبز به کار می آیند.

28 اردیبهشت 1401

سردرودی: کندوان تنها روستای صخره ای جهان است که سکونت در آن همچنان تداوم دارد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان شرقی، محمد سامع سردرودی متولد سال 1343 در شهرستان سردرود از توابع تبریز است. فعالیت عمده وی در زمینه تدریس و تحقیق در زمینه های مختلف مردم شناسی و علوم اجتماعی است. او در دوره دانشجویی در سال 1364 کتابی در خصوص وقایع...

28 اردیبهشت 1401

چاپ 2هزار نسخه کتابچه و بروشور برای معرفی شهرستان گرمه

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمه از چاپ 2هزار نسخه کتابچه و بروشور معرفی این شهرستان خبر داد.

2 آذر 1400

همکاری بیش از 42 هزار داوطلب با هلال احمر برای مقابله با کرونا

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از همکاری بیش از 42 هزار داوطلب با هلال احمر در حوزه مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

2 آذر 1400

نمایش جوادیه دو اجرایی شد

نمایش جوادیه (بیست متری) به کارگردانی رضا بهرامی در تالار قشقایی تئاتر شهر ، روزهای پایانی هفته جاری طی دو نوبت به صحنه خواهد رفت.

2 آذر 1400

سفر به بالی، بهشت رویایی

قبل از شروع سفرنامه، بابت اشتباهات نگارشی از خوانندگان عزیز پوزش میخوام و همچنین از سایت وزین خبرنگاران کمال تشکر رو دارم.

2 آذر 1400

بهترین قرص چربی سوز موجود در داروخانه ها چیست؟

به منظور لاغری سریع علاوه بر روش های گیاهی و خانگی از قرص چربی سوز هم استفاده می گردد. قرص ونوستات را می توان بهترین قرص چربی سوز دانست که نسبت به دیگر داروها و قرص های چربی سوزی که در بازار وجود دارند عوارض کمتری دارد.

2 آذر 1400

دیپلماسی اقتصادی و الزامات موفقیت آن

دولت دوازدهم، ماه های پایانی فعالیت خود را سپری می کند؛ آن هم در شرایطی که با محدودیت های ناشی از اعمال تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، درآمدهای نفتی تقریباً به صفر رسیده و صادرات نیز محدود شده است. به باور فعالان اقتصادی در شرایط فعلی، بزرگ ترین تنگنای...

2 آذر 1400
تعداد: (28)