واکنش به مصوبه معافیت خانه های لوکس در مجلس ؛ به نام محرومان به کام ثروتمندان

به گزارش مهسان بلاگ، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید نمود: متاسفانه صحبت هایی در مجلس شورای اسلامی مطرح می گردد که به نام محرومان و به کام ثروتمندان است.

واکنش به مصوبه معافیت خانه های لوکس در مجلس ؛ به نام محرومان به کام ثروتمندان

به گزارش خبرنگاران - محمدرضا صباغیان در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه)مجلس شورای اسلامی و در جریان آنالیز بندی از تبصره 6 لایحه بودجه سال 1402 که به اخذ مالیات از واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای لوکس باز می گشت، بیان نمود: ما در صحن مجلس شورای اسلامی دفاع جانانه از محرومان می کنیم اما متاسفانه مصوبات ما به نفع افراد ثروتمند است. آقای میرکاظمی پاسخ دهد در شهرستان هایی که نزدیک به 300 هزار نفر جمعیت دارد چند درصد خانه های 20 میلیارد به بالا وجود دارد؟

وی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان شهرستان های محروم پاسخ دهند در حوزه انتخابیه آنها چه تعداد خانه های 20 میلیارد وجود دارد؟ دولت باید در این زمینه آمار دقیقی ارائه کند. متاسفانه صحبت هایی که امروز می گردد به نام محرومان و به کام ثروتمندان است. اکنون کسی نمی خواهد از افراد و اقشار ضعیف پول بگیرد و به ثروتمندان بدهد بلکه براساس تبصره پیش بینی شده در بودجه در پی اخذ مالیات از خانه های لوکس و دادن آنها به محرومان هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109279

به "واکنش به مصوبه معافیت خانه های لوکس در مجلس ؛ به نام محرومان به کام ثروتمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به مصوبه معافیت خانه های لوکس در مجلس ؛ به نام محرومان به کام ثروتمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید