طراحی و چاپ کاتالوگ

حراجی استثنائی اسکلت یک دایناسور تی، رکس

اسکلت دایناسور Tyrannosaurus Rex (T-Rex) که در سوئیس به حراج گذاشته شده بود به قیمت 6.2 میلیون دلار فروخته شد.

30 فروردین 1402

انتشار دقیق ترین نقشه از کهکشان راه شیری توسط تلسکوپ فضایی گایا

دانشمندان اروپایی توانسته اند به یاری تلسکوپ فضایی گایا، دقیق ترین و پرجزئیات ترین نقشه از کهکشان راه شیری را تهیه نمایند

28 اردیبهشت 1401

6 راهکار و فوت و فن نگهداری آسان از گل ها

در گزارش زیر به شش راه چاره نگهداری آسان از گل ها پرداخته ایم، راه چاره هایی که به گفته کارشناسان برای داشتن دستی سبز به کار می آیند.

28 اردیبهشت 1401

تصویرگران ایرانی جایزه قلم طلایی بلگراد را از آن خود کردند

تهران (پانا) - محمدحسین ماتک و مجید ذاکری جایزه پنجاه ویکمین دوره قلم طلایی بلگراد را از آن خود کردند و آثار شش تصویرگر کتاب های کانون پرورش فکری به کاتالوگ شانزدهمین دوسالانه بین المللی تصویرگری بلگراد راه یافت.

28 اردیبهشت 1401

معرفی کتاب هرگز به جایی نمی رسد! خلقِ نت فلیکس و سرگذشتِ معرکه یک ایده - نوشته مارک رندولف

کتاب هرگز به جایی نمی رسد! نوشته مارک رندولف است که با ترجمه کامران تقوی منتشر شده است.

2 آذر 1400

مزایا و معایب سینک ظرفشویی گرانیتی و معرفی طرح های جدید

مزیا و معایب سینک ظرفشویی گرانیتی فراوان هستند، بنابراین بهتر است قبل از خرید به خوبی در خصوص این مدل سینک ها تحقیق کنید تا بعد از خرید سینک ظرفشویی، از تصمیم خود پشیمان نشوید. در این مطلب به طور کامل در خصوص سینک های ظرفشویی گرانیتی صحبت خواهیم کرد. همچنین...

2 آذر 1400

زیبایی به چه قیمتی؟

کوشش زنان در همه سال های عمر خود برای زیباتر و دلفریب تر شدن، پیشینه ای به درازای تاریخ دارد. این وسواس حتی به قیمت آسیب های جسمی مختلف، ابتلا به بیماری های مرگبار و حتی مرگ هم تمام می شده است.

26 آبان 1400

خرید بهترین دستگاه چاپ بنر و چاپ پارچه

اگر شما هم سردرگم هستید که بهترین فروشنده دستگاه چاپ بنر کیست یا بهترین فروشگاه خرید دستگاه چاپ پارچه یا بنر با کیفیت بالا کجاست، ما در این مقاله تمام سعی خودمون رو میکنیم که شما رو هدایت کنیم که بهترین تصمیم رو بگیرید.

26 آبان 1400

کوتوله قهوه ای سرد؛ ابر سیارهای در اعماق فضا

در حالی که کوتوله های قهوه ای، واکنش های همجوشی هسته ای انجام نمی دهند، از خود -شبیه به همان کاری که سیاره مشتری انجام می دهد- امواج رادیویی ساطع می نمایند.

9 آبان 1400

اعلام مشخصات پژو 207 دو رنگ از سوی ایران خودرو

به تازگی ایران خودرو مشخصات رسمی پژو 207 i با بدنه دو رنگ را اعلام کرده و بناست تا در ماه های آینده این خودرو را به بازار عرضه کند.

9 آبان 1400
تعداد: (27)